Poppendinsdag: Bodile krijgt soep

Op een droge middag in oktober mocht ik mee.
Naar de natuurspeeltuin.
Naomi wilde graag voor mij koken,
groentesoep en appeltaart toe.



Het is hier echt heel erg mooi in de 
speeltuin.
Je kan met een vlot varen, maar ook kijken naar
het herfst-groen.


Ik zat te twijfelen om in dit huisje te overnachten.
Maar ik heb het niet gedaan.
Ik zou Hazel en Ulle erg gaan missen!


Naomi is bezig met de soep.
Ik wacht geduldig af.
Het ziet er heerlijk uit!


Groetjes Bodile

Reacties

  1. Eerlijk zo'n natuur speeltuin. Heel goed voor kind en pop om een middagje buiten te spelen en lekker vies te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en het heeft vast goed gesmaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat naomi zo goed kan koken misschien wilt ze voor Bas een lekker biefstukje bakken. 😄😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Bodile, wat ben jij een mooi meisje :-) Zo te zien wodt er heel goed voor je gezorgd, dat is belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten