Crea 5219 Inspiring

Dit is een hele moeilijke voor Hazel, Ulle en Bodile.
Zij slaan even over. Maar ik probeer het zelf.

foto uit de oude doos

Inspiratie.

Waar haal ik die vandaan?
Uit gebeurtenissen en situaties uit het leven,
wat ik gelezen, gehoord of gezien heb.

De inspiratie van verhaaltjes over
Hazel, Ulle en Bodile 
komen door middel van bijv.
de crea 5219, 
elke week een woord waarover
het verhaal zou gaan..

Nog een inspiratie bron:
Naomi die YouTube filmpjes kijkt waar men
challenges bedenkt.
Zo kwam ik op mijn kleurchallenge,
een klein sneak-preview:



Reacties

  1. Het zit somt in kleine dingen :-)
    Fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hè, dat je uit zóveel dingen inspiratie kunt halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat als we toch geen inspiratie hadden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé dat er zoveel verschillende inspiratiebronnen bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die inspiratie bronnen
    Ik ook met kaartjes maken soms ook van internet dan denk ik hè die is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten