Terugblik op donderdag: een vleugje herfst

Op 9 april 2018 maakte ik deze 
herfstige kleurplaat.



Mooie paddenstoelen in herfst kleuren.
De kabouters zijn er niet, die zijn op vakantie bij Esther op het kabouterpad.



Op een dag in augustus, ik had nog vakantie, ging ik in de tuin kleuren.
Het was een beetje winderig, maar wel aangenaam daar te kunnen zitten.

Naomi doet graag met mij mee, of is het andersom?



Ik kleurde deze kleurplaat af, twee blaadjes in herfst kleuren.




Zelf hou ik van elke seizoen. Herfst, winter, zomer of lente, het maakt mij niet uit.
Elke seizoen heeft zijn charme en unieke dingen.
Nu zijn we in de herfst aangekomen, dat betekent voor mij hutspot, lekker op de bank onder 
een dekentje met een potje thee en detective series kijken. En nog veel meer!

Wat betekend de herfst voor jou?

Reacties

  1. Heerlijk, ik geniet ook van de herfst. Heerlijk in huis met een handwerkje en een warme kop koffie of thee. Rustgevend lijkt mij dat, lekker kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stoofperen plukken, appeltaartappels plukken, noten rapen en allemaal lekkere dingen van maken op mijn AGA fornuis. En lekkere frisse wandelingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker met een goed boek of een film op de bank onder een dekentje heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten