Resultaat van de kleur-blog-challenge

Op 29 september maakte ik bekend welke kleuren ik zou gebruiken voor mijn kleur blog challenge. 


Vol goede moed begin ik te kleuren.


Soms werd het me wel moeilijk gemaakt om te kleuren.




En opeens zag ik er een natte vlek in!
Hier moet ik voorzichtig zijn,  zodat het niet scheurt.

Uiteindelijk is alles goed gekomen:


Ik vond het idee om jullie de kleurtjes te kiezen erg leuk. 
Maar deze kleurplaat vond ik "ingewikkeld".
Als ik weer een challenge maak,
dan kies ik een kleurplaat die goed voelt.





Reacties

  1. Kleuren met een lieve hindernis. Jammer van de natte vlek, maar gelukkig is het heel gebleven. Het is een mooie bladzijde geworden, knap! (In tegenstelling tot Bertie doet het mij denken aan een kerkraam. 🙂)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi knap gedaan soms denk ik waarom heb ik niks met tekenen en kleuren :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi resultaat hoor. Die kat gaat overal erop liggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten