Griezelig is niet eenvoudig

Met de Efteling ben ik tijdelijk gestopt.
Want Sinterklaas, Halloween en Kerst komen er aan!


Ik ben begonnen met 2 "zwarte heuvels".


Toen kreeg het een kraag, en een vaag gezicht.
Weet jij al wie het is?


Graaf Dracula!
Met ogen en tanden die lichtgeven in het donker.

Maar ik wil graag Graaf Dracula ophangen.
Dus moest er verder gehandwerkt worden.


Hij kreeg een paarse achterkant.
Maar hoe deed ik dat ook al weer met een lintje?



Na wat gestuntel en gepriegel, 
kwam ik eruit.


De vulling kwam uit een oud kussens,
hergebruik.


Ik ben van plan om nog meer Halloween-figuurtjes te borduren.
Zoals een spin, pompoen en een heks.

Graaf Dracula is af!


Reacties

  1. Mooi geborduurd, gelukkig heb je nog eventjes voor je plannetjes :)
    Ik ben benieuwd naar de andere kussentjes, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zus vooral die ogen die licht geven

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten