Crea 5220: Collage

Collage, collage?
Ga ik een collage maken?
Nee, maar heb ik iets met een collage?


Even kijken of hier iets tussen ligt.


Even wat stof weg blazen. 



Dit gaat over mij....


Dit gaat over hoe ik mijn man heb ontmoet. 



Zo ziet de collage er uit.
Ik heb hem gekregen van een paar vriendinnen, toen ik ging trouwen.
De collage is nu bijna 14 jaar oud.
En ligt dus helaas in de kast.
Ik hoop dat ik hen weer een mooi plekje kan geven.



Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

Reacties

  1. Ohhh wat leuk Celine, dat is zeker jammer om in de kast te laten,
    weet wel zeker dat je daar een mooi plekje voor gaat vinden.
    Erg leuk gemaakt door je vriendinnen, het verteld een heel verhaal.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, een prachtige herinnering, om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, een prachtige herinnering, om te koesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... geweldig dat je deze hebt bewaard! Het is een prachtige woordcollage en ik weet nog wel dat we op school soms ook van dit soort vellen maakten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even het stof eraf geblazen en weer lekker lezen wat de vriendinnen er 14 jaar geleden van gemaakt hadden. Leuk dat je deze mooie collage nog hebt, er zijn vast weer mooie herinneringen naar boven gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig in de kast en niet in de afvalbak :-)
    Ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke collage! En toch enig om dat na zoveel jaar nog eens terug te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat hebben je vriendinnen geweldig mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Collage en dan denk jij aan wat je vriendinnen je ooit gegeven hebben :)
    Dat is nu zo leuk aan het woord van de week, dan komt zo iets weer boven!
    Misschien vind je nog een leuk plekje voor je collage, fijne zondag Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om weer eens na te lezen ze hebben wel wat leuks gemaakt voor je. Misschien een.keertje leuk om samen met Naomi iets te maken. Groetjes en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten