Crea 5220: Stippen

Gisteren vroeg ik aan mijn echtgenoot: Heb jij een idee voor de crea van deze week?
Het woord is stippen.

Hij had 2 ideeën.
Idee 1 was om met een viltstift stippen in zijn gezicht te tekenen en dat 
online te zetten.
Ik keek hem aan, heel gauw bedacht hij zich..!

Toen zei hij, dat de plant stippen heeft.
Ik verstond dat ik op een plant stippen moest tekenen.
Nee joh, dat is zielig zei ik.
Maar man zei: kijk eens achter je:


Stippen gemaakt door Moeder Natuur.



Ik heb deze plant gekregen als een stekje, van een tante.
Die tante is helaas overleden.
Maar haar plant leeft voort.


Ik heb zelf geen idee wat voor een plant dit is,
misschien jullie?


Neem ook een kijkje bij deze dames:

Elisabeth
Marjan
Sandra
Josephine
Akkelien
Toos
Anita

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

Reacties

  1. Haha Celine, de stippen op het gezicht zie ik zo voor me, kan me
    voorstellen dat je echtgenoot dat toch niet zo geslaagd vond,
    maar het wel een giller geweest.
    Maar inderdaad deze planten hebben duidelijk stippen, het lijkt me
    ook een plant die je makkelijk kunt stekken.

    Groetjes
    Josephine
    🟢🟣🔵🟡🔴

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had ook kunnen zeggen dat hij die stippen in zijn gezicht mocht zetten. Maar de plant ziet er apart uit zo. Misschien is het een beetje in de plant die deze stippen maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, je man leert het zo wel af om 'rare' ideeën te opperen 😂😂 (al had ik het stiekem wel stoer gevonden😉, maar ja, voordat die stippen er af zijn.....)
    Reuze slim om de plant te gebruiken voor deze opdracht! Helaas kan ik je niet aan een naam helpen. Ik vind het een mooie plant, voor jou extra speciaal door de herinnering....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En die staat dan gewoon in je gezichtsveld maar wat is ie mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plant, mijn moeder had die vroeger ook. 😊
    Maar de naam ervan weet ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed idee van je man (nou ja dat van die stippen dan iets minder ;-) ): mooie plant! Ik heb geen idee wat voor plant het is.

      Verwijderen
  6. Zou wel hilarisch zijn geweest, man met stippen gezicht ;-)
    Een ding is zeker, hij denkt wel mee, leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha een stippenbegonia of een Begonia-Maculata mijn dochter heeft er ook een :)
    Dat zijn de mooiste stippen, die uit de natuur. Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful seedling! Could be one Begonia albopicta!
    Greetins Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, dat is leuk bedacht door je man! En een superleuke plant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De plant ken ik niet, maar wel bijzonder met de stippen. Het ideetje van je man vind ik ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je man dat opmerkte. Jij hebt die plant al heel lang en nog nooit viel je oog daarop. Maar stippen heeft ie zeker.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten