Madonna of the streets

In 2014 besloot ik voor mijn vriendin Isabella deze te maken:

Hieraan ben ik begonnen, nadat ik alle kleuren had, anders werd Hazel boos.

Hier kun je mijn vorderingen lezen.

Deze foto is van juli 2016.
Ik heb er sinds die tijd niets meer aan gedaan.

2020 is het jaar dat ik oude werkjes ga afmaken.
Dus ook deze!
Ik heb een extra stok achter de deur omdat Isabella en haar partner een huis hebben gekocht. 
Zij willen daar met hun gezin in maart wonen.
De Madonna past nog in haar interieur.

Genoeg geschreven, aan de slag.
Ik hou jullie op de hoogte.

Reacties

  1. Wat een goed voornemen om alle oude werkjes af te maken. Je bent bij deze wel al lekker op weg. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel oude werkjes heb je? Ik vind het trouwens een goed plan, ik wil ook een paar oude dingen afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is wel erg gaaf succes met afmaken wordt vast erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten