Dag 36 Het zomers gevoel deel 7 : de afwerking

 Mijn zomers gevoels-lapje is af.

Het is te klein en te mooi geworden om er een 

tasje

van te maken.


Maar wat wordt er dan van gemaakt?

Ik heb nog geen idee, wel dat er iemand met
bijzondere belangstelling er naar kijkt:


Hazel is wel erg nieuwsgierig naar mijn 
zomers lapje..
Wat zou ze denken?


Dat het een tasje wordt?
Een mooi tasje voor naar het strand?
Of voor naar de stad?


Nee het is geen tasje geworden.
Wel iets anders
en voordat ik het wist.



Had Hazel het al om haar nek gedaan en rende
als een haas ervandoor!

Ik ging gauw kijken waar Hazel heen ging.
Natuurlijk naar haar eigen 


Het staat hier zo mooi, zucht Hazel.
Het bevat ook alle dingen waar ik van hou:
Regenboog, Hommel, Watermeloen
Raketijs en verse limonade.
Alleen zwemmen, kan ik niet...

Maar is dit nu het einde van mijn serie het zomerse gevoel?

Reacties

Een reactie posten