Dag 51: Poppendinsdag: Gevangen


Hazel bevond zich achter tralies.
Ze was opgesloten in een cel.

Hazel, wat is er gebeurd?



Hazel begint te vertellen:
Ik was gewoon in het Friese bos aan het wandelen
toen plotseling een grote arrestantenwagen kwam aanrijden.


 
              


Ik moest in een soort van cel gaan zitten.
Maar ik was er niet alleen. 
Er zat ook nog een gevangene bij mij.



Hij zei de hele weg:
Drommels, drommels en nog eens drommels!


Ik hoorde de bewakers lachen, want hij was een bekende gedetineerde,




Op het politiebureau werd ik in een cel gezet.
In de cel zat bijna niets in.
Ik hoorde dat ik moest wachten,
totdat ik naar de rechtbank moest....

Hazel zuchtte:
volgende week gaat het verder...




Deze blog is gemaakt ivm een bezoek
aan :


Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!



Reacties

Een reactie posten