Dag 39: Terugblik donderdag, weer terug?

 Op 27 juni 2019 begon ik met het terugblikken op donderdag, met een blogje over mijn Harry Potter borduurwerk.

De laatste keer dat ik terug blikte was op 3 september 2020 met Ulle die aardbeien mocht plukken.


En sindsdien heb ik geen terug blik op donderdag gemaakt.

Waarom, ik weet het niet, waarschijnlijk omdat ik er geen zin in meer had.

Maar nu met mijn 365 dagen challenge is het wel leuk om op donderdag te terugblikken.

Dit zal ik niet elke donderdag gaan doen, want ik wil ook andere dingen laten zien!


Vandaag een terugblik op :




Dat was op 8 augustus 2019, ik vertelde dat ik vakantie had
en daarom niet veel blogde.

Wat anders dan met nu.

Een ding dat wel zeker is,
is dat ik nu ook vakantie heb.

Reacties

  1. Af en toe zijn terugblikken heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf altijd verbaasd wanneer ik terugblik op mijn blog.
    Verbaasd omdat je dan pas ziet wat je ooit maakte, kookte, knutselde, fietste.........enz !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten