Dag: 105 Krea-Doe lijstje


Toen ik las ergens op internet, dat de Krea-Doe gehouden wordt,

dacht ik dat ik dat wel leuk zou vinden.

Ik wilde een aantal jaren geleden ook naar de Handwerkbeurs. Daar ben ik dus niet geweest.


Ik heb er lang nagedacht om dus naar de Krea-Doe te gaan. Durf ik het wel met Corona enz?

Maar na wikken en wegen heb ik besloten om toch te gaan!

Helemaal alleen, ik denk dat Hazel wel mee mag.  

Ik heb er zin in, een dagje voor mijzelf.

Geen rekening te houden met wie dan ook. ( Ja tante Corona...)


Ik heb al een lijstje gemaakt wat ik wil kopen:

Misschien ga ik een workshop volgen, ik weet het nog niet.

Zijn er lezers die er geweest zijn of ook gaan dit jaar?

Reacties

  1. Wat een lekker vooruitzicht voor je. Heerlijk in je eentje en lekker doen waar je zin in hebt. Natuurlijk wel een lijstje mee, maar of het lukt om je daaraan te houden? ;o)
    Wat heb je trouwens een mooi handschrift!
    Zelf ga ik niet naar de beurs, maar natuurlijk wens ik jou daar heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe moet je goed voor jezelf zorgen... Super dat je dit gewoon alleen doet!
    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik ben geen mens voor beurzen en plekken waar veel mensen bij elkaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten