Dag: 94 Advent-uitdaging deel 2

 

  Ik had gehoopt om deze week 3 nieuw advents-hangers te laten zien.

Maar helaas, ik heb niet eens deze af:





  . Ik was met andere dingen bezig
Met mijn Sinterklaas-merklap, huishouden, werk en een interne verhuizing.

En ook met woensdagmiddag bezigheden:


Cup-cakes bakken bijvoorbeeld.





Dinsdag ontving ik bovenstaande kaart van
Bedankt! Ik ben er heel erg blij mee.


.

Dit blogje is over van alles gegaan behalve de advents-uitdaging.


.Ga ik hier mee stoppen, nee dat niet

.Ik probeer per week minimaal 1 adventshanger te maken.

.Kijk ook bij De Handwerktuin voor meer adventsuitdaging

Reacties

  1. Je borduurtje ziet er wel heel mooi uit Celine, best bwerkelijk.
    En wat hebben jullie prachtige cupcakes gemaakt, ze zien er
    heerlijk uit, ik pak er eentje hoor ;-)

    Wil nog wel hier eens vermelden dat ik het enorm knap
    van je vindt dat je de 365 dagen een logje plaatsen ook
    daadwerkelijk voor elkaar krijgt, mijn complimenetn hoor 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou gelijk heb je hoor: First things first en Sinterklaas is nou eenmaal eerder aan de orde. En cupcakes ook, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, een week is snel voorbij! Zeker als er meerdere (ook leuke!) dingen je aandacht vragen.
    Het borduurwerk vind ik leuk, maar het zijn ook wel vèel steekjes hè...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten