Dag 91: Kopje Thee?

 Thee drink ik graag!

Ik heb bij de Olmenhorst op de Franse markt bij Theebewust,

3 heerlijke thee soorten gekocht:

Japanse groene "Matzasuyu"

Rooibos kruidenthee

Prinsessenthee


Tijdens appels sorteren en schillen dronk ik:


De Japanse thee had ik op de markt geproeft, dus die ging zondagmiddag in mijn favoriete glas.
In een theezak filter.


De Olmenhorst thee had ik iets eerder gekocht, maar die is ook erg lekker.


En dinsdag  kwam mijn bestelling van Holland en Barrett binnen.
Die bevat ook thee!
Namelijk deze:




Christmas thee ( heerlijk in de dagen voor Kerst, in combinatie met Johanna's kerst )

Winter avond thee
Rooibos
En een mooie thee-ei, dan hoef ik geen thee-filters meer te gebruiken.

Ik heb een favoriete thee glas en een theepotje met kopje, gekocht bij de kringloop:




Ik doe altijd gekookt water in de pot, en dan een thee zakje in het kopje.
Zo komt er geen bruine thee aanslag in de pot.

Reacties

  1. Zo valt er altijd wat te kiezen! In de winter drink ik 's avonds wel eens een kopje thee, maar eigenlijk ben ik geen thee-mens...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten