Dag 113: Hij brengt ons

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan,

hij brengt ons:




Sint-Nicolaas, ik zie hem al staan,

alleen heeft hij nog niet al zijn kleren aan!


Op mijn borduurpatroon :


staat Sinterklaas met een riem om.

Ik heb even rond gekeken op het wereld-wijde web, maar ik zag niet dat Sinterklaas een riem om heeft.

Daarom heb ik de riem, wit gewassen:


En ik heb Sinterklaas zijn mantel weer gegeven:


Dag hoor!


Sinterklaas, Goed Heilig man

Trek je beste tabbert an.

rij er mee naar Spanje,

appels van oranje,

appels van de bomen,

Sinterklaas zal komen!


Reacties

  1. Wat leuk! Soms zie je de Sint met een koord om zijn middel, een riem heb ik nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie Sinterklaas geworden Celine, en inderdaad wat
    Annet al schrijft, meestal had de Sint een koord om zijn middel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten