Dag 119: Oh kom er eens kijken!

 Wat ik nu op de vliering vind!

Mijn man ging vandaag op de vliering, met zo'n ouderwets in elkaar zet trapje. We huren een huis uit de jaren 50.

Op de vliering staat de kerstboom, kerstspulletje, boeken, kleding voor Naomi in maten die ze nog niet aan kan. 

Er stonden ook dingen die weg gaan naar de kringloop.

Mijn man vond deze kussen:

Een zeemeerminnen kussen die ik ooit heb geborduurd.  Toen wist ik nog niet dat ik "verkeerd" borduurde, streepje wit tussen de kruisjes ipv kruisjes naast elkaar.  


En de kussen is niet goed aan elkaar vast genaaid.



Maar weg doen?  Nee liever niet, ik vind hem te mooi om weg te doen. Daarom gaat alles in de was, of handwas en wordt er op nieuw genaaid.

Het wordt vast een heerlijke nieuwe kussen voor in mijn atelier!

Reacties

  1. Eigenlijk vind ik de manier waarop je geborduurd hebt ook
    heel mooi overkomen. Leuk dat je het in ere gaat herstellen.
    Daar zal je zeker veel gebruik van gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Joséphine vind ik je meermin heel mooi! Door de openingen tussen de kruisjes krijgt de meermin iets teers en dat past heel goed bij haar. Goed dat je haar niet wegdoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verkeerd geborduurd of niet... ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist grappig om zo te borduren! En wat leuk dat er spullen van zolder kwamen die je al bijna vergeten was...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet verkeerd, gewoon anders, en dat is ook mooi! Gelijk heb je dat je die in ere gaat herstellen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten