Dag 114 : Poppendinsdag: Hazels blog

 Hallo allemaal!

Het is weer eens tijd voor een blog van mij, 

Hazel.

Ik mocht vrijdag mee naar de KreaDoe.


Lekker in de trein zitten. Gelukkig hoef ik geen mondkapje op.


Aangekomen bij de KreaDoe, ging ik eerst een kopje koffie drinken.


Ik kwam ook deze mooie Dikkie Diks tegen.
Deze zijn volgens mij gehaakt door Dendennis.

Ik zag mooie dingen op de KreaDoe, maar allemaal te moeilijk voor mij.


's Avonds in het bos vertelde ik mijn verhaal aan Ulle en Bodile.
Zij hadden Witje en Roosje de Panda op bezoek.

Bedankt Celine dat ik mee mocht,
maar volgend jaar blijf ik thuis.

Groetjes Hazel.




Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!


Reacties