Dag 128 : Poppendinsdag: Een lekkende kraan?

 Hazel en Bodile spelen samen een spelletje memory. 

Plotseling hoort Hazel een geluid. Het is een tikkende geluid. 

Hoor jij dat ook, Bodile? vraagt Hazel. Bodile knikt, zij hoort ook dat rare tikkende geluid.


Zou het een lekkende kraan zijn? vraagt Hazel zich af. Bodile hoopt het niet, ze houd niet van nattigheid.

Hazel staat op en loopt naar de keuken.

 Nee de kraan lekt niet. Ze luistert of ze weer het tikkend geluid hoort. 

Nee niets, of toch wel?

Ja, ze hoort het nu luid en duidelijk, het lijkt of het uit de badkamer komt. Hazel gaat kijken in de badkamer. Alles is hier droog, geen natte plekken.

Hazel denkt na, zou het uit Ulle's kamer komen? Ze luistert met een oor aan de deur. Ze hoort niets, dus klopt ze aan. Een moment, roept Ulle en even later doet hij de deur open.

. Hazel vraagt aan Ulle of hij ook lekkende kranen hoort. Ulle schud met zijn hoofd, ik heb niets gehoord, want ik lag te slapen omdat ik vannacht heb gevlogen. 

Hazel gaat weer terug naar Bodile en verteld haar er geen kraan lekt. Maar dat Ulle ook niets heeft gehoord, hij sliep omdat hij had gevlogen.


Waar zou het geluid vandaan komen?



Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!



Reacties

Een reactie posten