Dag 205 : Hazel schrijft in het vriendenboekje

Het is de beurt aan Hazel om in het Vriendenboekje te schrijven.


Hazel had in 2014 ook al in een vriendenboekje geschreven.
Dat kan je hier lezen.

Hazel ging druk aan de slag,
en na een poosje heeft ze deze pagina gemaakt:



 1. Wat is jouw naam?  
Hazel. Deze naam heeft Haakjuffie bedacht. Zij stuurde mij naar Céline.
                         
                                  2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?
Alles! Wintersport, zomer of gewoon in ons huisje.

3.Waar ben jij bang voor?
Dat mijn vrienden er niet meer zijn.
Gelukkig blijven jullie nog altijd bij mij.

4.Wat is je lievelingseten?
Ik eet graag worteltjes. En ik eet vegetarisch, dus geen kip, vlees of vis.
Ik vind het fijn dat Bodile en Ulle dat respecteren!

      5. Welke kleur vindt jij mooi?
Alle kleuren van de wereld.

6. Wat is je lievelingsdier?
Alle dieren, maar vooral Ulle.

7. Wat wil nog eens doen?
Beroemd worden, dus over de rode loper lopen en gefotografeerd worden.

          8. Wie zou je willen ontmoeten?
Een heleboel filmsterren of Bekende Nederlanders.
Zodat ik met ze op de foto kan.




Het Vriendenboekje is in oktober gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand,schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.






Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties