Dag 210: Droom bestemmingen deel 3

 


Ik was bezig met de rand van de SAL
Alleen kwam ik er achter dat ik het verkeerd had gedaan.
Er moesten 25 x groene kruisjes zijn en ik had er 27.

In eerste instantie dacht ik: ik haal ze er niet uit, zie wel wat er gebeurd.

Maar later bedacht ik me,
zo wordt het niet mooi en kloppen de verhoudingen niet meer.
Dus heb ik mijn tornmesje gepakt en wat steken er uit gehaald.



Hopelijk klopt het nu wel.
En anders laat ik het zo, nu geen zin meer om het te veranderen.

Tante C update: Mijn man mag dinsdag weer werken, dan heeft hij 14 dagen in isolatie/quarantaine gezeten.
Naomi blijft voorlopig thuis en kan online de les volgen.
Ze heeft alleen een beetje snot...

Reacties

  1. Wat goed dat je het nu voor elkaar hebt. Beterschap met tante C mooie benaming heb je ervoor bedacht die ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, uithalen is met zo'n fijn werkje toch het beste. Mooi fijn werkje! Hopelijk vertrekt 'tante C' snel weer uit jullie huis. Wij hebben haar ook al te logeren gehad. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja uithalen is niet leuk maar soms noodzakelijk.
    Tante C is tot nu toe ons deurtje voorbijgegaan, ik hoop dat we haar niet op visite krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten