Dag 215: High tea en knutselen

 Weer een blogje over dinsdag.

Tsja je maakt wat mee als je thuis moet zitten omdat dochter Corona heeft.

Na de lunch en koekjes bakken, gingen we haar klerenkast opruimen.

Daarna had ik haar wat knutsel spullen gegeven .

Ik bedacht me om een high tea te maken:


Met wat ik in huis had, het was erg lekker.

De hapjes schoven we opzij en N ging knutselen:


En ik was bezig met mijn blogs te voorbereiden.

Het was gezellig totdat er een uil aan kwam vliegen.

Ulle wilde dotten....


Als dat maar goed gaat!

Reacties

  1. Oef een week opgesloten in huis dan moet je er het beste van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met Naomi voelt ze zich ziek? Ziet er leuk uit de high tea. Maak er maar wat gezelligs van. Groetjes van Maryse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten