Dag 216: Atelier Made by Céline

 Vandaag laat ik zien dat ik ge-dotterd heb.

Stippen zetten.

In mijn pakket zat ook een schild/naambordje.

Die vond ik wel leuk om te stippen.


Ik stipte er op los.
Je zag alleen maar stippen:


Zouden de letters goed uit de verf komen?


Hm, je kan ze niet goed lezen.
Ik had de stippen groter moeten maken.
Als ik weer eens in de Action ben, kijk ik of er weer zo'n pakket of 2
kan kopen.
Dan maak ik de stippen groter.

Maar deze gooi ik nog niet weg,
misschien heb jij een idee voor mij?

Reacties

  1. Voor iedere nieuwe stip moet je opnieuw je staafje (of wat je gebruikt) in de verf dopen. Dan zijn de stippen mooier en egaler.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of toch meer stippen zodat je geen witte ondergrond ziet. Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten