Dag 208: Dappere Naomi

 Vanochtend moest Naomi een paar keer haar neus snuiten. 

Omdat mijn man thuis zit met tante Corona,  ging er alarmbellen rinkelen. 

Een test werd er bij Naomi gedaan:


Een streepje bij de T....

Met de GGD gebeld en ze kon binnen het half uur al getest worden!

Ze kreeg ook een diploma:


Nu maar wachten op de uitslag...

Zij mag nu bij haar papa in bed slapen en ik ben gepromoveerd van matras op de grond naar een bed!

Ik heb zelf (nog) geen klachten, mijn tests zijn negatief en mijn booster was op 13 januari... Ik mag gaan en staan waar ik wil. Maar  liever met het gezin....

Reacties

  1. Dat was zeker dapper! Beterschap voor je man en Naomi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is zeker dapper. Dat mag ook wel eens gezegd, al die jonge kinderen die steeds maar getest worden. Bij mijn eigen kleinkinderen wisselt het nog al. Er is er eentje die het echt zo erg vindt. Een ander draait haar hand er niet meer voor om

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, als je zelftest positief is kun je er wel van uitgaan...
    Dapper meisje van jullie hoor, want het is echt niet leuk.
    Beterschap voor de zieken en ik hoop dat jij gezond blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft Naomi heel goed gedaan!
    Vervelend dat ze ook positief getest is, maar een paar nachtjes bij pappa in bed is natuurlijk best gezellig. Bijkomend voordeel is dat jij niet meer op de grond hoeft te slapen. Ik hoop dat jullie weer snel alledrie bij elkaar kunnen zitten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten