Mijn zomervakantie deel 3 Foto blog

 Dit is het laatste deel over mijn zomervakantie. 

Althans in een fotoblog.


We gingen naar de 


Apenheul!


Op jacht naar de apensoorten en naar NAAAP.
Wie dat is?
NAAAP doet apen na, de kinderen doen een speurtocht door het park
en kunnen bij het souvenirwinkeltje een prijsje ophalen.
Dit was erg leuk gedaan, we hebben gelachen onderweg.




André en ik wilde nog eens vanaf Meijendel lopen naar

Elk jaar nemen we ons dit voor om te doen. Maar steeds kwam er niet van.
Dan regende het, dan had ik weer wat, of konden het niet vinden.
Maar op een dag toen Naomi lekker aan het spelen was op de BSO, gingen we
een poging wagen.
Wat hebben we rond gelopen in het duinen gebied. Over fietspaden, wandelpaden en zelf een ruiterpad.
Maar we hebben het gered!
Met eigen ogen gezien en bewust van onze vrijheid.
Hier komen we met Naomi weer terug. Nu weten we de weg, en die is heel makkelijk zonder 
op een ruiterpad te lopen.
We kwamen geen ruiter tegen, toen we op het ruiterpad liepen. Pas toen we op het wandelpad liepen, zagen we 3 ruiters voorbij komen.

Onze vakantie sloten we af met een diner bij het Buitenhuis, gezellig samen
met mijn ouders.

Reacties