Schatten uit het museum

 Dit is écht het allerlaatste blog over het Openlucht museum.


Ik heb een paar schatten meegenomen uit het museum:


Een echt Mondriaan boek! 
Hierin schrijf ik een verhaal over Hazel, Ulle en Bodile. 
Anders hoe ik het op mijn blog schrijf.
Misschien als er belangstelling is, schrijf ik een stukje op mijn blog.
Ik schrijf met een potlood, want dan kan je het uitgummen als het niet goed is.



Een andere schat is dit doosje.
Daar zitten géén koekjes of snoepjes in!
Kijk maar:


Ik vond het een mooi en handig doosje voor mijn borduurgaren.
Zo kan ik het project waar ik mee bezig ben, netjes opruimen of meenemen.


En Bodile wilde wat kopen voor Ulle!
Zou hij dat lekker vinden?

Ze heeft het toch niet gedaan.
Wel kocht ze muffinmix en speculaas mix, het laatste voor als Sinterklaas er weer is!

Reacties