Poppendinsdag: Vriendenboekje

 Het Vriendenboekje is in oktober 2021 gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand,schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.


Kleine Regenboog heeft vorige maand in het boekje geschreven. 

Daarom geeft hij het door aan:

 

                    

 1. Wat is jouw naam?

Mijn naam is Snoezie. 
Ik heb een papa, een Ringstaart Maki.
En sinds 25 juli een zusje.

2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?     

Dat jullie ( Hazel, Ulle en Bodile) op mij gepast hebben. Lees deze blog eens.

3.Waar ben jij bang voor?  
Dat papa Maki boos op mij wordt. Hij kan heel boos zijn. Voor de rest ben ik niet bang. Zelfs niet voor Ulle.               

4.Wat is je lievelingseten? 
Apennootjes                

5. Welke kleur vindt jij mooi?      
Grijs, zwart en geel.    

6. Wat is je lievelingsdier?  
Ringstaartmaki's en alle andere apen in de Apenheul.
              

7. Wat wil nog eens doen?             
Een echte apenstreek uithalen met mijn zusje. Een apenstreek die men niet zo gauw vergeet en waarom je kunt lachen.  

8. Wie zou je willen ontmoeten?    
Jaap Aap , heb je daarvan gehoord?
Hij was de eerste aap die het nieuws op tv presenteerde.




Reacties