Mijn zomervakantie deel 1 Foto blog

 Ik had dit jaar de eerste drie weken vrij van de zomervakantie. Dat was dus van maandag 11 juli tot zondag 31 juli.

Dit wordt een foto blog met leuke dingen die wij/ ik hebben gedaan.


Mijn vakantie begon op de Oranje camping.



Daarna gingen we van 11 juli tot 15 juli naar de 
Bijna elke dag zwommen Naomi en ik in het zwembad.
We spraken ook een keer af met mijn vriendin Isabella.
Zij woont er vlakbij!
Het weerzien was leuk!


Een ochtendje op de markt van Wageningen.
Naomi houdt van stroopwafels!
's Middags werd het erg warm, dus lekker in het zwembad.


We gingen ook naar het Openlucht museum.
Hiervan komt nog een apart blogje.


Op de terugweg gingen naar het Middelpunt van Nederland.

Maar dit is nog niet alles, er komt nog een blog met foto's.
Ik wil graag het overzichtelijk houden en geen lange blog met heel veel foto's

Reacties

  1. Dat zijn al heel leuke, gezellige activiteiten, zo te zien hebben jullie veel plezier gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vakantiefoto's Celine, mooie dingen ondernomen, en dan
    daarbij dit prachtige weer, SUPER!!! dit alles geeft echt een fijn vakantiegevoel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten