Boektober, poging 2

Twee jaar geleden deed ik mee met Boektober
Ik had een heel stapeltje klaar liggen


Hiervan las ik geen boek uit! Hoe dat zit, lees het hier.

Dit jaar wil ik weer proberen om boeken te lezen in oktober,  maar ik maak geen lijstje van boeken die wil gaan lezen.
Ik heb, door oa blogs, bijvoorbeeld  van Bettie ,leuke boeken op mijn digitale verlanglijstje van de bibliotheek gezet. Daarvan kies ik een boek die mij aanspreekt op dat moment.
Ik ga van elk boek die ik heb gelezen een foto maken en in november laat ik jullie weten welke boeken ik heb gelezen en hoeveel.
Vanavond start ik in: Onaantasbaar van Phillippe Pozzo di Borgo ( het boek van de film Intouchables, deze wil ik nog steeds zien.)
Afbeeldingsresultaat voor onaantastbaar


Reacties

  1. Ben benieuwd wat je volgende boek gaat worden en ook wat je van dit boek vindt. Ik heb de film gezien en die was zo mooi dat het boek niet meer hoeft voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes zus met lezen voor je het weet heb je een boek uit. Veel lees plezier groetjes maryse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten