Circus in de stad!

Vandaag was het circus neergestreken op de Boter-en Vismarkt in Leiden.
Het was mooi weer voor om langs de kraampjes te lopen.
Circus? Kraampjes? Gaat dat wel samen?

Ja zeker, het was geen gewone circus met acrobaten, clowns en koorddanseressen.


Nee het was het Stoffencircus. Er stonden heel veel kramen met verschillende soorten stof.
Stof voor gordijnen, kleren en decoratie stof.

Ik heb zelf ook stof gekocht voor mijn kerst werkjes..

En deze omdat ze zo schattig zijn. Het is dat mijn portemonnee leeg was, anders had ik meer stof gekocht. Zulke mooie stof, ik werd er hebberig van. Naomi vond het leuk om de stofjes te voelen...

Ik hoop voor Kerstmis iets te kunnen laten zien met de bovenstaande stofjes.
De stofjescircus is voor mij goed geslaagd.

Reacties

Een reactie posten