Kom erbij!

Vorige week was het Kinderboekenweek.

Hazel, Ulle en Bodile houden ook van lezen.
Afbeeldingsresultaat voor warmte
Hazel heeft alle boeken op tafel gelegd.
Ulle komt er aan, hij heeft wel zin om te lezen. Welk boek zou hij lezen?

Ulle gaat er lekker voor zitten, en slaat het boek Babar en Sterallures open. Hahaha klinkt het op de tafel. Ulle moet heel hard lachen om Babar en zijn vriendjes.

Hazel houdt niet zo van Babar, nee zij leest liever over een sterk meisje met een paard.

Er komt een glimlach op het gezicht van Hazel. Wat is die Pippi toch leuk! Ik zou haar graag in het echt willen ontmoeten denkt ze.

Bodile leest ook graag, maar dan over een jongetje en meisje die buren zijn. Want dat lijkt wel een beetje op Naomi en Luke... Gelukkig zijn die niet zo, denkt Bodile

Witje, het vriendje van Naomi zit graag te kijken naar Bodile. Zou hij/zij verlieft zijn op haar?
Bodile leest graag aan Witje voor. Hazel en Ulle kijken en luisteren stiekem mee. Wat kan die Bodile leuk voorlezen!

De drie vriendjes en Witje wachten op een heel speciaal boek.
Is het boek al in de bibliotheek Hazel? vraagt Ulle. Hazel schud haar hoofd, nee het is er nog niet.
Bodile zucht, ze verheugd zich op het boek.
Witje heeft wel een foto van het boek:
Mega Naomi
Ulle zucht, hij wil graag voorgelezen worden door Mega Naomi...













Reacties

  1. o, boekjes lezen en voorlezen...geweldig en heerlijk! Ik heb een hele voorraad kinderboeken! Jarenlang mijn kinderen voorgelezen, daarna peuters in een asielzoekerscentrum, toen op de basisschool en bij een dagbesteding voor gehandicapten en nu lees ik mijn oppaskinderen voor! Kan niet wachten om over een tijdje mijn kleinkind voor te gaan lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten