Stranddagen

Ik woon vlakbij Noordwijk en Katwijk. Daarom ga ik , als het kan naar zee.
Dit is een blogje over de afgelopen keren op het strand.


Op Valentijnsdag liepen André en ik op het strand van Noordwijk.
Daar zagen wij aangespoelde zee-sterren liggen. Ik had ze nog nooit in het echt op het strand gezien:


Op een mooie dinsdag in mei, was ik ook met Naomi op het strand.
Ik huurde een stoel en parasol.

Deze was er schuim aan zee. Het was geen badschuim, dus rook het niet naar viooltjes of zo.
Naomi vond het schuim wel leuk.
           

Als je moe wordt van in het zand en schuim spelen, dan kruip je toch onder moeders parasol?
Mijn favoriete badplaats? Het maakt mij niet uit, zolang Naomi in de zee kan springen of zandkastelen kan bouwen.


Wat is jullie favoriete badplaats? Het mag hier in Nederland zijn, maar ook in het buitenland.

Reacties

  1. Leuke foto's! Favoriete badplaats: Groede, Zeeuws-Vlaanderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Favoriete badplaatsen zijn Katwijk en Noordwijk. Lekker dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die zeesterren op de waddeneilanden en als ik dan moet kiezen....ik denk schiermonnikoog en anders de kust van Denemarken
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig afgelopen zomer voor het eerst sinds jaaaaren weer eens naar het strand geweest. Maar na 2 uurtjes ben ik er wel uitgekeken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten