Dag: 13 Ouwehand dierenpark deel 1

Vrijdag 23 juli ging ik met Naomi naar

Ouwehands Dierenpark


Er  stond daar een mooi roze Flamingo bankje.
Pretty in Pink!

Bij de flamingo's in haar mooie flamingo-jurkje.
We hebben even gewacht bij de roze vogels,
want we wilden in de rij gaan staan voor de:


Zeeleeuwen show in de Blue Lagoon.


Een selfie, voordat de show begon.
Ik ben dus samen met mijn dochter,
zonder man.


Het was een mooie show,
Naomi vond het mooi en durfde toen we weggingen,
iets aan de trainer te vragen.
"Hoe lang trainen jullie met de zeeleeuwen?' vroeg ze.
Heel erg lang, met sommige al 24 jaar, was het antwoord.


Ik heb een aantal blogs over de
dierentuin,
deze verschijnen vanzelf op mijn blog.

Reacties

  1. Wat leuk dat flamingojurkje! Fijn dat jullie naar de dierentuin geweest zijn. Wij gingen vroeger met de kinderen ook vaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten