Dag 15: Het zomerse gevoel deel 4

Onder de Regenboog zat een Hommel een stuk Watermeloen te eten...

.          



Sprong hij in het zwembad.




Spring jij ook in het zwembad?

Ik ga altijd via het trappetje erin.  Op zaterdag middag heeft Naomi  zwemles, en dan is het ook banen zwemmen. Dus als ik niet hoeft te werken, zwem ik. 

In de zomervakantie gaan de gewone zwemlessen niet door, en banen zwemmen is soms op onhandige tijden...

Zwemles heeft Naomi wél, want het zwembad verkoopt ook zomer-zwem-lessen. Die beginnen voor haar op 9 augustus. Ik vind het wel fijn, omdat door de lockdowns ze geen zwemles heeft gehad. 

Maar zwemmen doe ik hopelijk deze zomer wel, in de zee, in een andere zwembad of in een meer.

Reacties

  1. Wat leuk om zo deze vakjes te borduren en er betekenis aan te geven!
    Ik ben geen zwemmer...:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten