Dag: 17: Ouwehand dierenpark deel 2

Zondag liet ik de foto's zien van de Flamingo's.

Vandaag staat de Panda centraal.

Ouwehands Dierenpark heeft 2 panda's uit China laten komen.

Dat is het mannetje Xing ga en

het vrouwtje Wu Wen.

In dit mooie binnen verblijf mogen ze wonen.

Er is ook een buitenverblijf.

Op het moment dat wij er waren, was

Wu Wen met haar kind Fan Xing in het nachthok.

Die konden we helaas niet zien.



Maar wat is dat?
Een witte kont?
 
Dat is vast een Panda.


Hier zie je Xing ya met een bal aan het spelen.


Ik vind panda's mooie dieren.


Naomi kijkt ook graag naar de panda.
Ze heeft van mij een knuffel gekregen.


Bodile was ook mee, zij heeft vriendjes gemaakt:


Een panda voor Naomi en een voor mij...



Reacties

  1. Vorig jaar ben ik naar Paira Daiza, een dierentuin in België, geweest en daar hebben ze ook panda's. Het zijn mooie dieren en het is leuk om ze eens van zo dichtbij te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch nog een echte panda gezien. Jullie hebben vast wel het programma het echte leven in de dierentuin gekeken. Dat ging o.a. over deze panda's. Anders terugkijken, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben het programma niet gezien, maar bedankt voor de tip.
      Ik ga deze zeker terug kijken met Naomi, vind ze vast wel leuk!

      Verwijderen

Een reactie posten