Dag 19 : Creatief met de O

Bij de letter O dacht ik aan de ooievaar.  Die vaak baby's rond brengt😉

Maar ook aan Juffrouw Ooievaar. 

Welke juffrouw Ooievaar bedoel je?

Die uit de Fabeltjeskrant?


Of bedoel je Juffrouw Ooievaar van blog-land?

Allebei!

Ik wist daarom dat ik een ooievaar zou borduren.
Deze merklap had ik nog liggen:
 Hij komt, dacht ik uit de Libelle of Margriet, er staat 
niet meer op waarvan hij komt.
Ik heb ook geen voorbeeld van.
Misschien iemand die mijn blog leest?




Dit is mijn voorraad gesorteerde DMC garen.
Hier uit heb ik alle kleuren gepakt dat bij de merklap stond;


Deze kleuren had ik niet allemaal nodig, 
maar mijn ooievaar is goed gelukt:



Dit is zonder de stiksteken,
ik hou er niet zo van,
maar het haalt het borduurwerk helemaal op!


Zuster Ooievaar kan de baby weer afleveren!

( Maar niet bij mij



  Neem ook een kijkje bij deze dames:




Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij

Reacties

  1. Wat een juweeltje weer! Net als jij was ik bij het borduren ook geen fan van stiksteekjes, maar het werk krijg zo een extra accent én het wordt duidelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Ooievaar, leuk gedaan :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten