Dag 327 :Bullet Journal Zilverspar reis


 Gisteren liet ik zien, dat ik bezig was met de maand April/ Avril in mijn Bullet Journal.

Vandaag laat ik mijn Zilverspar reisverslag zien.

Hierboven zie je op de foto wat ik gimg gebruiken.


Ik plakte de plaatjes op 2 bladzijdes, het zijn wolken, een bad, wegwijzers, menukaart en een hond.

Maar ik had nog een bladzijde nodig:


Hier staan een Honing bij, een drankje en iemand die gaat zwemmen.

Bij elk plaatje hoorde iets:

Bij het bad staat: In het huisje was een bad. Naomi heeft er veel gebruik van gemaakt. Bruisbal!


En bij de honing bij staat:

Gekocht in Wemperhardt ( grens België)

2 potten Luxemburgse honing

Judd ( Dat is Luxemburgse ham)

Luxemburgse worstjes

Kachkäse ( smeerkaas)

Wijn en bier

ABC soep en letter soep

Mirakoli pasta

Luxemburgse chips



Ik vond het heel leuk om zo een reisverslag te maken. Ga het onthouden voor de zomer vakantie.

Reacties