Dag 349 : Poppendinsdag: Zomervakantie plannen.

Hazel, Ulle en Bodile zitten gezellig in hun huisje.

Hazel had de zomerspullen van de zolder gehaald.

Het is nu net of ze aan zee zitten.


Hazel vraagt: Wat gaan we deze zomervakantie doen?

Ulle zegt: Niks! Slapen, eten en slapen. Had ik al eten gezegd?

De dames moeten lachen, die Ulle toch.

Bodile heeft een idee, ze verteld haar plan haar vriendjes:


Mijn idee is om hier in het bos te blijven. Niet in ons huisje, maar we slapen dan 

bij verschillende bosbewoners.

Ik heb in de supermarkt advertenties van Bosbedden of Boterham-bed gevonden.

Dat is een bed bij een bosbewoner thuis.

Hazel en ik lopen, Ulle kan vliegen. Zo kunnen we ook de Boskaart afmaken.

Ulle kan af en toe terug naar ons huisje vliegen om te kijken hoe het er staat, en om dingen op te halen.


Ulle kijkt Bodile aan, hij vindt het een leuk plan.

Maar hij heeft nog wel een vraag:  Eten we ook bij de bosbewoners?

Bodile weet het niet, dat moeten ze dan maar vragen.

Hazel vindt het idee super! Ze heeft er zin in!

    Wanneer gaan we?




Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Dat is zeker een leuk plan! En ook nog eens goed voor het milieu en de portemonnee...
    Ulle moet maar extra proviand meenemen, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super goed idee, ik ben benieuwd bij wie ze allemaal op gezoek gaan :)
    Bodile kan leuke plannetjes maken :) Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten