Dag 328: Poppendinsdag: Het vriendenboekje

                         Het Vriendenboekje is in oktober 2021 gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand, schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.


Witje had vorige maand in het vriendenboekje geschreven.

Deze maand gaf Witje het door aan:


Junior!


                                                             1. Wat is jouw naam?  

                                Ik heet Junior, en ik ben het adoptie broertje van Ulle.         

     

2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?   

Dat Ulle mijn grote broer is geworden.


3.Waar ben jij bang voor? 

Spinnen, vleermuizen en grote kevers.               


4.Wat is je lievelingseten?

Patat!                 


5. Welke kleur vindt jij mooi?

Groen.          


6. Wat is je lievelingsdier? 
 
Een uil en een muis.      
        

7. Wat wil nog eens doen?

Op avontuur met mijn grote broer Ulle!      
         

8. Wie zou je willen ontmoeten?   
  
Meneer de Uil van Fabeltjesland.








Toen Junior klaar was met schrijven, ging hij nadenken aan wie hij het boekje zou geven.
Volgende maand meer...

Reacties

  1. Leuk, onze kinderen hadden vroeger ook vriendenboekjes :-)
    Mijn lievelingskleur is ook groen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten