Dag 335 :Poppendinsdag: Op zoek naar Junior!

Ulle was bezorgd om Junior, hij had hem al een tijdje niet gezien.

Zou er iets gebeurd zijn?

Hij vloog in de schemering een rondje door het bos.

Plotseling zag hij in de bloementuin een vuurtje.

Is er brand? dacht Ulle en hij vloog lager.

Nee het was Junior die met een brand-veilige kampvuur zat:


Kom je ook bij mij zitten, riep Junior die Ulle zag vliegen.
Ja, ik ga Bodile en Hazel halen riep hij terug.

Even later zaten de vriendjes gezellig bij het kampvuur:


Waar was jij? vroeg Ulle aan Junior.

Ik had het druk, Ulle. Ik ging met school naar het museum, op schoolreisje en ik had een sportdag.
Dus heb ik heel veel beleefd en ik was ontzettend moe.
Ik heb geslapen als een os.

Hazel en Bodile knikten, ze kunnen het goed begrijpen.

Bodile kijkt om zich heen, wat is het hier mooi!
Ze dacht aan de oude tijd, dat ze met Hazel en Ulle op reis was.
Met een tent, de vriendenreis door verschillende landen.
Misschien is het wel leuk om een reis door het Bos van Ulle te maken, zodat ze een goed beeld hebben van het bos en de kaart.

Maar helaas is de tent en de camper weg geven aan een muizengezin die graag op vakantie wilden.

Bodile zucht zachtjes, hoe kunnen ze dan op reis?
 



Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties