Dag 337 : Wipgo nummer 16: UilenPatchwork

 Ooit was ik begonnen aan een

uilenpatchwork deken.

Maar ik was hier mee gestopt, zei ik hier.

Toen ik de oude blogs herlas over dit onderwerp,

kwam ik een heel mooi commentaar tegen:


oooh, ik ben toch zo nieuwsgierig naar je uilen deken.. wauw!
Dat lijkt me heel gaaf om te bezitten hoor, zeker als je het zelf gemaakt hebt...
Lekker herfstweertje he?



Ik heb nog steeds een zwak voor Haakjuffie, en omdat ik nog ergens wat losse 
geborduurde uilen heb liggen..
ga ik verder met dit project.

Dus het is een oud Ufo en een nieuwe start!

Ik vond dit zielige uiltje:

Hij komt uit de Cross Stitcher nr 262.
En ik ga hem afmaken.

Ik werk hieraan van 16 juni tm 29 juni.
Op 30 juni laat ik zien, wat ik heb gedaan.
En net zoals bij Het Zomers gevoel, niets moet, alles mag!

Reacties