In de lappenmand.

In de lappenmand?
Ben je ziek Céline?
Nee gelukkig niet.

Ik ben een tweede project begonnen met lapjes.
Het eerste project, was op Lapjesdinsdag.

Hoe het daarmee staat, lees je binnenkort in een 
terugblik donderdag.




Op dit witte lakentje, die ik nog vond in de kast,
komt een patchwork-kerst-lappen dekentje.
Niet om onder te liggen,
maar ter versiering.

Kerst 2019 ga ik niet meer halen,
daarvoor te laat begonnen.
Zal ik Kerst 2021 kunnen neerleggen op de bank?



Zo moeten het eruit komen te zien.
Op de lege plekken komen vierkantjes met iets op geborduurd.
Ik wil de volgende vierkant het tegenovergestelde doen: dus
op de plekken van stof, komt borduurwerk.
En ik wil verschillende formaten vierkanten.
Zal het mij lukken voor Kerst 2021?

Reacties

  1. Als jij maar plezier in hebt. Hoef je toch geen datum af te spreken ? Geen druk erop leggen gewoon lekker borduren als je er zin in hebt. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om op deze manier in kerststemming te komen! En net als Maryse zeg ik: geen deadline, maar gewoon lekker er aan werken als je er zin in hebt 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten