Kerst kleuren op zaterdag.

Deze kleurplaat ben ik vorige week begonnen.
Hij moet mij niet denken aan tinnen soldaatjes of notenkrakers.
Maar aan de Beatles, in hun Sergant pepper outfit.
Dus kleur ik ze net als Paul, Ringo, John en George in het blauw, roze, geel en oranje.

Vorig weekend kreeg ik ontzettend last van kiespijn.
Had er niet of nauwelijks van geslapen.

Maandag ging ik naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. 

Ik heb daarom niet veel aan mijn blog  en andere hobby's gedaan. 
Maar het gaat nu goed, geen napijn, dus ik hoop hier weer wat te laten zien.


Reacties

  1. Gelukkig dat je weer goed gaat met je. Ben benieuwd naar het resultaat van je kleurplaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef wat vervelend kiespijn. De Beatles? Nee het zijn echt notenkrakers :).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten