Terug blik op Lapjes dinsdag.

Op dinsdag 1 augustus 2017 begon ik aan een nieuw project,

Het leek mij toen zo leuk om de intocht van Sinterklaas, 
te kijken onder een lapjesdeken.


De laatste keer dat ik blogde over mijn
Lapjesdeken was op 28 november 2017.
Sindsdien niets meer van gehoord!

Anno 2019, ligt mijn deken in de kast.
Zie je hem?

Helemaal in een hoekje gepropt...

Uitgevouwen ziet de deken er zo uit:

Waarom is hier niets mee gedaan?
Nou omdat sommige lapjes los laten:


Het is eigenlijk een kwestie van naaien en naaien.

Hopelijk komt het ooit af...

Ik denk voor de intocht van 2020 wel!

Reacties

  1. Nou, dat zou toch echt wel erg leuk zijn hoor, dus: zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk je lapjesdeken!! Gauw weer aan verder gaan! Succes! Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat loslaat weer aan elkaar zetten en verder... Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even strijken (kan dat? Of is dat niet slim?) Dan ziet het gelijk leuk uit. Je hebt veel projecten nu om uit te kiezen.... Doe waar je zin in hebt dan wordt het vast erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten