Johanna's kerst kleurboek

In 2017 kocht ik mijzelf een leuk cadeau.


Ik heb hier uit 2 kleurplaten gekleurd:
                                      

Omdat dit een kerstkleurboek is, vind ik het leuk om in die periode te kleuren in het boek.
Zelf heb ik besloten dat ik vanaf vandaag weer mag kleuren hierin.
Waarom vandaag?
Omdat de kerstperiode kort is, 6 december tm 26 december. 
En het is een drukke periode op werk en thuis. 
om een kleurplaat af te hebben binnen 
20 dagen voelt als een dwang.
Daarom is mijn kerst-kleurperiode van 1 november tm 1 januari 2020.

Ik weet al welke ik ga kleuren, deze weet ik al sinds vorig jaar.
De kleurplaat heeft te maken met deze foto:
Afbeeldingsresultaat voor beatles sergeant pepper outfits
De Beatles in hun Sergant Pepper outfit.

Misschien zet ik dan wel Beatles muziek op tijdens het kleuren...

Reacties

  1. Ja nu word ik heel nieuwsgierig natuurlijk. Wat kan een kerstkleurplaat nou toch te maken hebben met Sergeant Pepper? Maar je laat het vast nog wel zien, hopelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk: in de winkels liggen overal al weer kerstspulletjes dus jouw mooie kerstkleurboek kan zeker op tafel komen te liggen. Het lijkt me een heel leuk kleurboek om in te werken, zo kom je al kleurend lekker in kerststemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach al was het hartje zomer en de kussen vallen van het dak en jij wilt graag een kleurplaat kleuren van de kerst gewoon lekker doen. Ik maak ook me kerstkaarten vanaf juli.. maar ik maak wel 100 he. Veel plezier met kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten