Kerst kleuren op zaterdag.

Naomi mocht vandaag kiezen, welke kleurplaat ik zou kleuren.


Wordt het deze, met allerlei snoepjes?


Of wordt het de arre slee van de kerstman?


Tijdens het kleuren, krijg ik ook lekkere dingen te eten van onze chef-kok. 



Na de zomervakantie had ik een ambitieus plan. 
Om bijna elke dag te bloggen.
Ik weet niet of je het hebt gemerkt?
Maar van dat elke dag bloggen,  is weinig terecht van gekomen. 
 Dat vind ik aan de ene kant erg, 
maar aan de andere kant niet.
Ik heb daarom besloten dat ik alleen op dinsdag,  donderdag en vrijdag blog.
En als ik zin heb, dan komen er meerdere bloggen online.



Reacties

  1. Je hebt groot gelijk; gewoon lekker bloggen als je zin hebt!
    Welke kleurplaat is het nu geworden? Wel lief dat de kok ook aan de inwendige mens dacht, je bent goed verwend.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurplaten en bloggen moet vooral leuk zijn dus kijk wat past :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd welke kleurplaat het geworden is. Maakt niet uit hoeveel je blogt je moet er ook zin en inspiratie voor hebben. Succes met de kerstkleurplaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten