Crea 5219: Dream

Ulle werd wakker.
Hij keek omzich heen, waar ben ik?
Dit is niet mijn bos.
En dit zijn niet Hazel en Bodile!


Ken je mij nog? vraagt mama Hamster
Vorig jaar vond jij mij zo lief en zacht.
Ik ben je nooit vergeten. Mijn zusje wilde ook mee.
Tante Hamster knikte, zij had veel verhalen gehoord over Ulle.

Ulle keek naar de 2 mooie dames naast zich,
wat zijn ze lief en zacht!
Hij maakt grapjes met ze
en de zusjes Hamster moeten er om lachen.

Opeens gaat de deur open.
In de deuropening staat 

papa Hamster.

Hij kijkt niet zo blij.
Vorig jaar was hij niet meer boos, maar nu...
Nu ligt Ulle in het grote bed met zijn vrouw en schoonzusje!
Nou dat kan niet, vindt papa Hamster.

Hij komt woedend op Ulle af!
Ulle rent het bed uit, geeft de dames nog gauw
een handkus en rent de trap af.
Papa Hamster kijkt hem na.

Ulle hijgt, huh huh...
Opeens schrikt hij wakker.
Hij kijkt verbaasd omzich heen,
Bodile? Hazel?


Ulle begreep dat hij het had gedroomd...
oef...

Reacties

  1. Oei, wat een droom! Leuk verhaaltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn dromen bedrog!
    Ik schoot in de lach toen ik de foto van de arme Ulke oo de trap zag; sorry Ulle!😆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dromen, soms is het heerlijk, maar soms ben je blij als je op tijd wakker wordt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie droom helaas liep.die niet goed af. Maar Ulle is weer blij bij Hazel en Bodile te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten