Dag 143:Advent-uitdaging deel 9

Corina van de Handwerktuin had een 

Advent-uitdaging

bedacht.

Elke week zou je 3 kerst werkjes laten zien. Het mochten ook oude werkjes zijn, als het maar handwerk is.


Ik dacht, kom laat ik ook mee doen.

Maar al snel kwam ik er achter dat 3 werkjes per week iets te hoog was voor mij. Ik had wel een paar oude werkjes, maar niet veel.

Dit is het resultaat:



Het zijn er "maar" 8, ipv 24.

Vind ik het erg? Nee hoor, ik ga hier mee lekker door totdat ik het zat ben, of totdat ik  24 werkjes heb gemaakt.


Deze lama is alvast in kerststemming:

 De beide patronen komen uit CrossStitichermagazine 364 december 2020.


Adventsuitdaging:
9/24


Reacties

  1. Deze acht borduurtjes zijn wel heel erg mooi Celine, kan me best
    voorstellen dat drie per week best veel werk is. Vooral omdat je nu
    ook 365 dagen elke dag iets post, knap hoor.
    Denk dat er vast nog een aantal mooie borduurtjes gemaakt
    gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi, en ik vond het erg leuk dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn stuk voor stuk leuke borduurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten