Dag 157: Advent uitdaging

 Vorige week liet ik hier zien, dat ik bezig was met een Lucia.

Mijn idee was om deze af te hebben op 13 december.


Maar zoals je ziet, is dat niet gelukt.
Waarom niet? Ik had niet zoveel zin in borduren.
Zeker niet toen we 11 december mijn schoonvader herdachten. Hij zou 12 december 80 jaar zijn geworden. 

En de oom die in augustus 80 jaar werd,
ligt in een hospice.
Ik was er vandaag met mijn vader geweest.
Zie hem nog zitten aan de tafel in het restaurant.

Als ik het zo bekijk, heb ik het niet slecht.

Reacties

  1. Ik kan me voorstellen dat je met zoveel verdrietige dingen geen zin hebt om te borduren. Ze wordt wel mooi jouw Lucia! Veel sterkte met alles! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms past het gewoon even niet om te borduren, en dat is ook goed. Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten