Dag 161: Zo moeder, zo dochter

 Vandaag was ik begonnen aan een trui.

Een geborduurde kerst trui:


Het wordt niet die met de Kerstman erop.

Ik hoop deze woensdag te laten zien.

Naomi wilde ook even aan de slag met naald en draad:


Ik vind het leuk dat ze creatief is.

Ze heeft nu ook Lego ontdekt. Daarmee kan ze lekker mee bezig .

Gelukkig is er voor Naomi morgen noodopvang op school en BSO. 

Ik kan geen vrij nemen in de week voor Kerst. Iedereen komt boodschappen doen.

Mijn man werkt ook in een Albert Heijn,  maar niet in hetzelfde filiaal. 

Reacties

  1. Leuk zo'n kersttrui borduurtje en wat gezellig dat je dochter ook met naald en draad aan de gang wilde. Helaas heeft mijn dochter het handwerkgen niet meegekregen! Sterkte met werken, het zal niet meevallen met de drukte in de winkel zo vlak voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat Naomi al zo meedoet. En voor jou: sterkte met de drukte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten