Dag 158: Experiment

 Vanavond heb ik een experiment gedaan:


Borduren voor de tv.

Ik lees soms op Instagram of op een blog,
dat men borduurt of handwerkt tijdens het tv kijken.
Dat wilde ik ook uitproberen.


Dus tv aan, borduurspullen bij de hand en borduren maar.


Ik had de Top 2000 Quiz van woensdag aan gezet.

En is het experiment geslaagd?

Niet echt, ik heb een beetje geborduurd en wat kletst met mijn man.
Want die kwam thuis, hij had gewerkt tot 20.30.

Misschien handwerk jij ook bij de tv, kan jij mij tips geven?

Reacties

  1. oh ja, ik handwerk ook bij de tv, meestal haken of breien, daarbij kun je meer op het gevoel en hoef je minder op je handen te kijken. Maar borduren doe ik ook wel. Ik zorg wel dat ik alles wat ik ervoor nodig heb, bij de hand heb (bijvoorbeeld op m'n schootkussen). Ik kijk het liefst iets wat ook vooral luisterend goed gaat, geen films met snelle actie, dat werkt minder goed. Maar zo'n engelse kostuumfilm of zo - perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Borduren (waarbij geteld moet worden) lijkt me moeilijk voor de televisie. Haken en breien gaat beter, maar dan wel bij een patroon waarbij niet geteld hoeft te worden en waarbij ook weinig concentratie nodig is (dat moet dan gedeeld worden met de televisie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Borduren bij de tv doe ik nooit, soms wel haken en breien. Maar dan wel een simpel project..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten